Love will come and set me free

Hej hopp på kvällskvisten!

Ligger här helt utslagen i sängen, har kramp i röven för jag legat/suttit för många timmar i streck (som vanligt tyvärr). Funderar på att snart sova faktiskt, är ledig imorgon men är sååå trött efter en lång dag!

Har hunnit trycka i mig lite glass ikväll, jadååå. Samt MIDDAG. Första ordentliga middagen på hela veckan. Har levt på fil, mackor och gorbies (tror inte jag ätit mer än 2 denna veckan och 1 förra faktiskt). Måste försöka få igång lite bättre matvanor, annars kommer jag nog bli en smörgås med ost.

Imorgon kanske det blir en runda upp till stan, har lite samtal att ringa dock. Får se om jag orkar ta mig dit. Sen är det jobb hela natten lång från kl 21.

Nej, tandborstning och avsminkning NU tack.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0