En regnig historia.

Godkväll!

Var en tidig morgon idag, gick upp redan kl 6 imorse för att vara i skolan 8.15... Uff... Men jag cyklade i alla fall och det är jag stolt över att jag orkade så tidigt på morgonen. Dock SPÖ-regnade det påvägen hem så mina kläder var allt annat än torra, hade bara en kofta, inte ens en jacka :(

Igårkväll var jag hemma hos Little. Blev bjuden på pannkakor vilket var riktigt mumsigt, sen blev det lite chill i soffan. :)

Faaan vad kasst vädret är. Kaos? Mår lite dåligt av det, vill ha solen juu. :( Detta vädret vill man inte ens gå ut i..

Förresten. Har planer på lördag nu, yeeeiii. Om allt går som det ska förstås. Men isåfall blir det utgång i Lund. :) Superskoj. Aldrig varit ute i Lund och jag känner verkligen inte för att sitta hemma min lediga helgdag så party får det bli. :)

Funderar på att ta mig en kopp te nu eller något. Mysa till det lite! :P

Kramen!
R

Kommentarer
Postat av: kiki

oh, jag vill också det :(

2009-09-03 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0