Bloggaren nr 1

Så hamnade man här på bloggen igen, nu för tiden är det bara jag (aka little) som skriver i denna blogg då Little no 2 har tröttnat. Det tycker jag är lite synd, men vad gör man? Inte vet jag. :(

Jag är i alla fall en tapper bloggare, fast vi inte har så många läsare. Men jag har kommit fram till att jag nog inte bloggar för läsarnas skull, utan för min egen. Jag mår bra av att skriva av mig lite. Inte för att jag brukar skriva ner alla mina känslor men överlag. Det är roligt också sen när man vill titta tillbaka på vad man gjort m.m. :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, vädret är toppen verkligen. Funderar på om man ska ta sig ut på en promenad eller cykeltur?! I eftermiddag kommer lite släkt hit för att gratulera Felicia. Och ikväll ska jag jobba. Känns lugnt faktiskt. :)

Nu ska jag sno lite bilder som Little lagt upp på fejjan och lägga in här. ;)

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0