Ikväll fick jag mig ett gott skratt!

Folk är underbara, faktiskt.. Jag som aldrig trodde att någon skulle lägga märke till min näsa. TACK Felligullgull för du gjorde min dag!

"Felli:
herregud vilken NÄSA du har människa ser ut som nån tryckt dit en potatis haha riktigt ugly. Du ser ut som en gris i ansiktet..."


Tyckte så mycket om denna kommentaren att den fick ta plats i ett eget inlägg. Vad tycker ni andra? Visst att jag har en rolig näsa, men potatis är väl gott och lite småsött? Min näsa äger!

Ööhm.. Ja, nu vet jag i alla fall varför jag inte vill behöva godkänna kommentarer, då kanske sånna här guldkorn råkar försvinna. Vill man ej! :) Förresten... Felli, Mr eller Me.. Ja du skrev ju från lite olika namn du.. I've got your IP-nummer.. Akta så jag inte skickar dej en massa virus.. Blink blink. ;)

Nu mina vänner ska jag lägga mig, börjar faktiskt känna mig trött. Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra.. Ledig! Kanske blir en sväng till stan. Bara som tidfördriv. ;)

Godnaaatter..
Potatiskramar

R e b e c c a !


Bara för att jag har en söt liten potatisnäsa bjuder jag på en bild! :)

Kommentarer
Postat av: K

Jag gillar din näsa SKARPT!

2009-03-31 @ 18:10:48
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är jättesöt! Och din näsa är ännu sötare. :P Felli vet inte vad hon pratar om. Eller han.

Säkert en ful blandning.

2009-04-01 @ 10:56:29
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0