Hemma från stan

Hejhopp!

Då var man hemma, har varit i stan med Rebecca "pungen" Norgren. Vi skulle egentligen träna men jag blev så väldigt yr helt plötsligt så vi fick hoppa det. Jag som var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sugen :(, fast tränar imorgon ist =)..

Just nu ligger jag i stängen och tar det chill, känner mig fortfarande lite yr men inte alls lika farligt nu som innan, skönt :). Annars blir det mest chill idag/kväll. Ska upp tidigt imorgon öppnar förskolan 6.30 :) NAJS!

Fast imorgon på kvällen ska jag och Little ha myskväll, ska bli kul =).


Idag åkte sommarklänningen på =)


Köpte även ett linne, ser helt glansig ut i huvudet efter solkrämen :PPallar inte tvätta bort skiten!

Fint?

Och nu sitter jag här med min datormaskin:P
Pusset

/KIKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0