Lägenheten

Hejsvejs!


Sitter i Bobos soffa och chillar, är seg som tusan idag. Ska nog sticka ner till affären och köpa en redbull snart :P. Idag vill jag göra något kul, vet inte riktigt vad det skulle vara, men något vill jag hitta på iaf :).

Nu börjar det närma sig den stora dagen då vi får våra nycklar (tors), ni fattar inte som vi längtar nu. Vi betalade första hyran igår också, så nu är det på riktigt. Bojan igår: "jaha, då får du stå ut med mig en månad iaf" haha, han är rolig han.

Vi är helt slut, har kört runt till tusen olika ställen och köpt en massa till lägenheten, man kommer på massa småsaker helatiden. Men nu har vi satt stopp, pengarna går åt och vi måste chilla lite :P.

Men i morgon ska vi med pappa och köpa färg. Vi ska ha vitt i hela lägenheten, men i vardagsrummet vill vi ha en fondvägg, brun?och även en i köket, grön? Vi är kluvna!

Nåja, nu ska jag äta frulle!

/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0