Jag hatar att vänta

Nu kliar det i hela kroppen... Hatar att vara uttråkad, väntar ju in Bärra som kommer snart men tiden går så jävla långsamt. Har fixat och donat det mesta så vet inte mer jag ska göra nu, varmt som fan är det också. Riktigt klibbigt.

Det hade verkligen inte suttit fel med en riktigt god drink nu, en Mojito.. Mmm... Men ja, man kan ju inte sitta hemma ensam och dricka en drink ensam. Annars hade jag lätt gjort det. ;)



Tur man drar utomlands imorgon så man kan få sig lite goda drinkar. Jam jam. Kanske blir en på planet bara för det, bara för att. Haha.. Låter helt desperat nu, det är jag inte.. Dricker väldigt sällan faktiskt. :)

Ååeehhööö.. Nu vill jag att Börr ska komma... Kom nu nu nu nu... :(

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0