Going to the gym...

Ikväll ska jag som ni kanske läst i inlägget tidigare, träna med Little 1 och 2. Bärra och Bojan. Är lite rädd eftersom det nog inte finns NÅGON som är så otränad som jag är. Tycker dessutom att det kommer bli aningen pinsamt då Bärra berättat att det tränar extreeemt vältränade killar på det gymmet. Och HEJ där kommer lilla jag som knappt kan lyfta en strumpa.. :(

Men jag säger som så.... Det får bära eller brista! Börr får bära mig. :)

Har dock ett problem till, har inga träningskläder. Inga alls.. Så får bli mina fula mjukis med snobben på, tror det är ett par pyjamasbyxor men ja. Det är väl inget fel att träna med pyjamas?

Appropå pyjamas har jag köpt ett fint nattlinne idag. :) det ska jag sova i inatt... MYSIGT!

Nu ska jag leta fula träningskläder och ladda mentalt. Är rädd!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0