Toni Braxton



Igår när jag jobbade avslutade DJ:n med en lugn låt som vanligt, denna gång med how could an angel break my heart med Toni Braxton! När jag var yngre hade vi ett album med henne här hemma och jag älskade det. Jag och Felicia mimiade till hennes låtar var varannan dag. När jag hörde den där låten på Harrys fick jag sånna mysiga tillbakablickar, massa härliga minnen ploppar upp i huvudet. Så nu har jag laddat ner massor av låtar med Toni Braxton och lustigt nog kan jag nästan alla... Måste även säga att hon ju är otroligt snygg och sexig, eller var...(vet inte hur hon ser ut nu:P)

Kan i alla fall rekommendera hennes låtar för en som vill ha lite söndagsmys med mysig bakgrundsmusik ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0