Shopping

Heeeeej!

Kom precis hem från stan, har handlat loss. Blev ett par nya jeans, är dock lite osäker på dem eftersom det är möjligt att de går in i gumpen? och det vill man ju INTE ;) haha. Sen köpte jag även en  skitsöööt tröja och ett vanligt vitt linne. Blev även en rosa bh:



Efter handlandet tog jag mig en falla under tiden jag väntade på bussen, otroligt gott må ni tro!

Nu ska jag hoppa i mina nya kläder för att kolla läget:P jag kanske borde inviga dem ikväll när vi ska till möllan;)?
/ K

Kommentarer
Postat av: Aleks

Jag gillar Bysthållaren =D

2009-02-28 @ 03:18:41
Postat av: k

haha, det tror jag säkert :P

2009-02-28 @ 13:24:26
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0