i den döda vinkeln ser jag allt du gör

Sitter och njuter av programmet som min älskling laddade hem till mig igår, nämligen Spotify (LOVE IT).. Lyssnar just nu på Kent, längesen man lyssnade på dem men vad många bra låtar de gjort, inte sant?

Väntar fortfarande på att filmklippet ska ladda klart på Youtube, vet verkligen inte vad som är fel. Ska det ta sån tid? Har tagit ca 2 timmar nu, helt galet ju. Funderar på att avbryta skiten, min dator är seg redan som den är.... Tror ni får vara utan videoklipp ikväll, kanske går det fortare imorgon.. kanske!

Vet inte vad jag ska göra, jag är rastlös. Vill vara med älskling men han är just nu på Turning Torso, kul för honom ju. :P Hade inte alls velat vara där och äta gratis mat, dricka gratis dricka och lyssna på artister, INTE alls.... :(

Aja, får i alla fall träffa honom imorgon, som tur är! :) GAAH, min Druva är underbar och jag är galet jäkla KÄR i honom. Min fina pojkvän. <3

Nej, sluttjatat nu... Får väl ta och krypa ner i min säng nu, kanske finns något skoj på tv. :) Får se om man kanske får jobb imorgon, om jag ens vill det?! :/

Godnatt




[Rebecca i flygplan]



[Michelle i flygplan]

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-02-03 @ 23:15:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0