Morgonstund..

...har guld i mun!
Även fast det långt ifrån är morgon längre är det faktiskt de första timmarna på dagen då jag mår bäst, av någon anledning. Jag vet faktiskt inte varför. Kvällarna är faktiskt mer deprimerade, dessutom mörkare, kanske egentligen därför..?

Annars. Idag var jag upp 7.30, gaaalet. Stack då iväg med bilen för att visa upp en lackskada, gubben som kollade var helt sur och tråkig och muttrade något om att jag var 1 min försenad. :/ Trist!

Men det gick rätt smärtfritt förbi och när jag kom hem sprang jag in i mitt rum och dök ner i sängen väldigt fort. Tog lite tid att somna men tillslut somnade jag i alla fall. Blev väckt av att hemtelefonen ringde, suck... Vet inte vem det var för jag blev så arg så jag vägrade gå upp och svara. Det är ändå aldrig till mig!

Ikväll ska jag jobba, ska bli skitkul, haha, försöker i alla fall inbilla mig det. ;) Kanske blir det jobb även imorgon, ser ut som det nu. Rätt trist med tanke på att jag hade planer... Men men.

Nu ska jag nog ta och ringa min vän Little Börr, de kom ju hem inatt så hon har nog mycket att berätta. :)

Kram
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0