Chillar i uterummet

Godmorgon.

Sitter här och bara njuter av livet. Hahaha. Nä men har redan hunnit äta frukost, städa badrummet, gjort i ordning i köket samt duschat och gjort mig klar för dagen. :) Så nu får jag lov att sitta här ochgöra ingenting (dvs. Blogga).

Satt här och tittade ut över ängarna och fåren (jaa jag vet, det låter som jag bor på någon bondgård men det gör jag faktiskt inte, lovar), så ser jag att en kille går mitt i flocken och alla fåren går efter. :/ Så tittade jag lite närmre och såg en vallhund som sprang runt. Så de tar alltså in alla får nu, tycker det är imponerande att en hund kan samla in alla så.. Haha...

Jaha. Idag är det stan som gäller (ovanligt va?), blir en fika med Anna och Frida och sen ska jag också se om jag kan byta min tröja jag köpte igår, hittade nämligen några fläckar på den som jag inte vill ha där.

Blir nog cykel till stan idag också, blåser lite dock men det är ju annars riktigt härligt väder. :)

Kram på er.
R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0