Ett ljus

När förra inlägget skrevs pratade jag med Little Börr i telefon, vi var så ledsna. Vi vill göra så mycket men allt är så tråkigt. Jag känner såhär... Skolan är riiiktigt tråkig, tråkiga kurser och tråkiga gruppkamrater. Jobbet är tråkigt, trött på att stå i en garderob och trött på att bråka med gäster, framförallt trött på att aldrig vara riktigt helgledig. Hemma är det tråkigt, jag vill flytta hemifrån men det går inte och som pricken över i:et känner man sig ensam. Inte konstigt man är smått deprimerad.
Men men. Man får hoppas på ett mirakel som sköljer bort alla deppiga andar som följer efter mig vart jag än går.

Lite ljusare blev det när kära Nills ringde och frågade om vi ville titta på film med honom ikväll. Klaaaart vi vill! Eller i alla fall jag. Får hoppas fler är på! :)

Överlag har jag hosta till max och näsan exploderar snart av alla snorpartiklar som invaderat den. Imorgon ska jag jobba, måste vara frisk. SKA jobba! Behöver verkligen mina pengar...

Kram på er! / Kära P!


En tjock Pung för ca 1 år sedan, ber till gud att jag inte behöver se ut så igen...

Kommentarer
Postat av: der "das" Serb

du är verkligen megasvullen svulle!!

nee skoja =) du söt söt som helst!!

2008-09-26 @ 17:27:39
Postat av: Jeanette

Förstår om jobbet är tradigt. Jag är ju inte där längre. ;) Men va lite gla va! Du är ung. :P

2008-09-26 @ 17:28:40
URL: http://en-groda-utan-ben.blogspot.com
Postat av: PUNG

Nä men ALEKS, du är som en måne som lyser upp min dystra natt. vad har ajg gjort om inte du funnits på denna planet? MU!

2008-09-28 @ 17:00:31
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0