Packning!

Pungen som svävar runt bland tangenterna, igen... Har ju ingenting annat att göra en kväll som denna, inte för att jag hade orkat göra något annat heller.. Känner mig helt slut, gårdagen tog verkligen på krafterna!

Är igång med packningen lite, eller jag försöker.. Har hittat en lämplig väska, inte så stor (ska ju trots allt bara vara borta i 2 dagar).. Men jag vet inte vad jag ska lägga där i? Man har ju ingen aning om vädret, hatar att ha för varma kläder eller tvärt om. Alltså måste jag packa ner flera olika alternativ. Jobbigt! Gillar verkligen inte att packa...

Det verkar vara lättare för Bärra och Bojan... "jag tar min ryggsäck och stoppar ner ett par byxor och en tröja..."
Varför ska jag alltid göra allt så svårt? suck...


När jag och Bärra blir fotograferade gömmer sig Bärra nästan alltid! Men det gör ingenting för jag vill alltid synas mest, det gör jag ju också här som ni ser, tur va? (hmmm)


Kommentarer
Postat av: felicia

rebecca liknar kenza på denna bilden :P

2008-06-28 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0