Kameraproblem..


I flera dagar har jag suttit och tittat runt efter kameror som jag kan tänka mig köpa. Att det ska vara så svårt? Detta är i alla fall kameran jag hade innan incidenten i Cypern. Dock en nyare modell, den gamla finns inte längre kvar! Det sjukaste är att den inte finns kvar någonstans? Är den så attraktiv?

Aleks har en Canon ixus 70 och den är riktigt riktigt bra. Men den finns knappt kvar någonstans heller, enda stället jag hittat den på är på någon random hemsida.. Är något förvirrad!

Men denna kameran som syns på bilden är Nikon coolpix s210 och den vet jag är jävligt bra... Den finns på netonnet i lager, som det ser ut nu... Så jag drar nog med mig Driton dit och köper den på plats..

Förresten. Vaknade idag med ett MMS på mobilen, det stog "Godmorgon Pungen" och en ljudfil var bifogad, gissa vilken låt? ;)

/ PUNGEN!

Kommentarer
Postat av: Barr

FAAAn vad ball=)

2008-06-27 @ 13:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0