Göteborg=svulstet

Hejhopp!

Nu är vi hemkommna från göteborg. Vilken helg ;)vi har haft megaroligt, vi började lördagen med liseberg(precis som planerat) åkte en hel del karuseller :P blev  dock inga för Aleks och Bärra (bangarna) men de slösade bort sina pengar på spela ist=). Aleks vann en jättefin nalle och en ask chokladhjärtan ( se bild nedan 1 ) :). Dock pallade Aleks och Bärra inte stanna kvar sålänge (eftersom de inte åkte karuseller) så de begav sig ut i Göteborg för att kolla läget (shopping osv). Det blev dock inget handlat eftersom de började flippa ut totalt i den stora staden:) ( se även här bilder nedan 2).

                 
1                                   2                               Bex, Aleks, och Bobo på liseberg 

                            
Bex Boj maja och Martin åkte loss    Bärra och Aleks tog foto;)

Efter liseberg blev det sjukt mycket svulst (i detta fall KRÄNG) på en kinaresturang , man fick dock betala 5kronor för vattnet vilket gjorde Bojan något upprörd :). Överlag svulstade vi jäkligt mycket., men det hör till när man är på semester viiiiisst?

På kvällen stack vi ut på stan för att rava, dock känner vi inte till götet så det var inte så lätt att veta var man ska gå. Vi träffade Aleks tjej (som bor i gbg) och hon tipsade om ett ställe som heter babar, inget vidare ställe om man ska vara ärlig (lukta riktigt mkt svulst). Folk som var med oss började bli trötta efter ett tag ( vid två tiden:( ) så de stack hem.

Men Bärra, Bojan, Aleks, Joel och Rebecca RAVADE såklart vidare ;). Blev ingen lång kväll, och inte heller den kvällen vi hade förväntat oss det skulle bli. Men vi hade iaf roligt under dagen. 

 <-----------------------Pungen, Aleks och Bobo ( på liseberg )

Dagen därpå åt vi en megafrukust på hotellet (scandic). Massvis med goda saker att välja mellan, vi blev MÄTTA :).  Därefter stack vi ut på stan och shoppade loss, finns jättemånga bra klädesbutiker i Göteborg, något vi saknar här i Malmö tyvärr:(.


Bärr köpte en kofta på mango, och två linnen på H&M   (bex bilder kommer upp snarre :) )

Vi hann med en hel del igår eftersom tåget gick hem vid tjugo i åtta på kvällen så det var bra=).


Oh! vi får ju inte glömma att berätta att vi träffade Peter Siepen inne på esspresso house, och gissa vem som gick fram och fråga om hon fick ta ett foto tillsammans med honom? Joooooo, PUNGEN :) (bild kommer upp innom kort) sanslöst ball.

-------------------------------------------------------------
Tåget-upp
                           
Bärr på tåget (snygg min)       Pungen och Aleks på tåget              Så svulsten pung!    

                          
Aleks hade sjukt sexiga solglasögon :P        

------------------------------------------------------------------------------------

              
Punge och Bärr framme i gbg :)    Bärr, Aleks och Pungen påväg till liseberg!

------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: nille

vill osså [B]svulsta[/B]

2008-06-30 @ 11:23:50
Postat av: nille

oj, blev lide konstigt där.



Jag är faktiskt lite avis. = (

2008-06-30 @ 11:25:34
Postat av: Bärra

Vi saknade dig NILLS:(

2008-06-30 @ 11:46:55
Postat av: nills

tack för det extra L:et, det värmer i mitt hjärta.

Ni verkar ha haft riktigt rolet. Ja vill osså ha rolet :)

2008-06-30 @ 13:29:12
Postat av: Anonym

varre;).....



Har inte du roooligt på mallis?

2008-06-30 @ 14:03:12
Postat av: Die Pung

Jag ser riktigt svulsten ut faktiskt... På den där bilden! Vi saknar dig Nills!!!

2008-06-30 @ 14:17:33
Postat av: Nills

"varre"? :P



Jag har askalas! Men jag hade osså velat "svulsta" (?) i gbg!



Ni är sjukt störda bara så ni vet.

Men ja gillar det!

Big time rave när jag kommer hem hoppas jag. Ty då skall icke någon pollen stå i min väg!



saknar dig me pungen, dig me börr, saknar blatten osså litegrannn ;)

2008-06-30 @ 19:08:39
Postat av: Pung

Varre= Varsågod!

Nills, har du inte hängt med i Bärras förkortningar?



Jag är i alla fall inte störd, men jag kan ju bara prata för mig själv.

2008-06-30 @ 19:46:26
Postat av: Bärra

Jag är RIKTIGT störd:) Men jag gillar de! livet blir fan så mycker roligare då;). haha IAf flr mig ;). Nills jag vill ha hem dig. När kommer du? säkert frågat de innan. KRAM TILL NILLS

2008-06-30 @ 22:44:55
Postat av: NILLS

Jaa fick en kram :D

En redigt schysst en!

jag kommer hem den 18e juliiiii.



Nu är klockan 04:49. Kan inte sova :S konstigt va?

Jag som älskar att sova :(

2008-07-01 @ 04:50:20
Postat av: Kiki

Men Nills din stackare:(. Vet du vad Nills, jag åker till kroatien den 18juliiiii. S vi kommer inte träffas på HEEEELLLAA sommaren, (ska vara där i SEX veckor :) ). Bah! ´synd!

2008-07-01 @ 12:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0