God morgon!

Uppbokad dag :/

Hajsvaaaajs!

Jag har precis lämnat timlistan på strandskolan i Klagshamn, sen blir det träning för fulla muggar:). Efter det ska jag och Bojan sticka till hans mamma för att köpa en soffa på IKEA, sen blir det kalas hos min moster ikväll, sen ska vi dessutom försöka packa inför göteborgsresan som går av stapeln imorgonbitti ;) . Bah hur ska vi hinna med allt? vi är redan sent ute. Blir inte bättre av att jag sitter här och kollar in vår film från igår ( fast den är ju så JÄKLA bra).

Nä nu måste jag ta mig i kragen ;)

Puss kram skumbanan




/KIKI


Kommentarer
Postat av: Pungen

Jag ska packa en jätte stor resväska... Sen får Bojan bära den :)

2008-06-27 @ 11:51:44
Postat av: Pungen igen..

Jag måste få filmen.. Vill titta på deen! Haha... Det måste vi lösa. Går den att skicka tro?

2008-06-27 @ 11:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0