Chill hos Bosses mamma

Hejsvejs!

Nu sitter jag hemma hos Bojans mamma i stan, chillar loss helt slut idag. Träningen gick skit, antar att det är för att vi inte sovit ordentligt på typ en vecka:/. 

Längtar tillbaka till Göteborg:(, händer inte så mycket här hemma, tyvärr. Jag vill göra något kul, måste alltid ha något att se fram emot. Fast snart sticker jag, Bojan och mamma och pappa till kroatien. Planerat att köra ner, dock ska mor och far bara vara där i två veckor, medan vi ska vara där SEX:). Sen kommer Bex ner till oss, kommer bli skitkul, längtar som FAN till vi ska åka.


Baka Milka (Bojans mormor) världens bästa mormor. Längtar till jag får träffa henne och alla andra där nere. (L)

/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0