Vad fan gör man?

Jag vet inte vad jag ska göra, för så fort jag gör något så blir det fel, alltid! Är på fel plats vid fel tillfälle, skapar problem som egentligen inte finns.. Jag blir så fruktansvärt irriterad!

Var på tisdagsklubben igår med Frida, Andy, Jp och Michelle. Det var helt okej faktiskt men jag har verkligen tröttnat på att gå ut och festa, det är inte min grej längre! Vilket jag ser ännu tydligare idag. (nej jag är inte bakis)....

Nu ska jag och min familj cykla bort till familjen Fält... Äta middag och umgås.

Förresten så har jag växlat pengar idag och inhandlat två par shorts. Trevligt trevligt!

Nu ska jag äta en bit toblerone sen deppa lite sen cykla! HEJ!

Kommentarer
Postat av: berit förfaaan

kolla min blogg ;)

2008-07-31 @ 00:42:39
URL: http://beriit.blogg.se/
Postat av: Bex

det gick inte?

2008-07-31 @ 09:29:33
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0