MAH!

Idag har jag och älsklingen varit på mobilia och köpt ett para NIKE skor till BOBO, superfina faktiskt eller vad tycker ni?
NIKE FINSTAR M

Efter det stack vi till systemet och handla SPRIT, inte för att jag ska dricka så mkt men lite blir det nog allt :).Sen blev det COOP där vi handlade svulst vi ska äta: fläskfile med klyftpotatis i champinjongräddsås, oj vad det lät lyxig men fläskfilen var på KAMPANJ annars hade vi inte haft RÅD, eller vad säger du Aleks? :P

Nä nu ska jag raka benen :)


( Man kan alltid försöka)
/ KIKI

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är skitsnygg! ;)

2008-12-30 @ 21:36:05
Postat av: der Serb

jag tycker också du är skitsnygg! hade det inte varit kampanj hade jag sponsrat BARA för att vi ska ha det bra en sådan afton som imorgon!

jag gillar sponsorer... min mamma sponsrar min föda! jag gillar det...

2008-12-30 @ 21:59:41
Postat av: KIKI

Min mamma sponsrar också mig :) och jag gillar också det! :P då behöver man inte bry sig om KAMPANJER :P

2008-12-30 @ 22:46:51
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0