Ingen tjusig nyårsklänning


Jag stack bort om mobban tidigare idag för att kolla en sista gång efter en nyårsklänning men dock med mindre lyckade resultat :(, jag som så jättegärna ville ha en megafin klänning, helst röd. Nu får jag nöja mig med en helt vanlig lång tröja med vanliga svarta leggins :( tråkigt, aja vi ska inte på någon galamiddag direkt men man vill ändå vara fin :(, och permenenta håret innan nyår kan jag glömma, de har lätt inga tider över till lilla mig nu och när man permenentar sig tar det över en timme så kan jag glömma inte ens lönt att ringa :(, jag känner mig riktigt munter :P.


/ KUKI

Kommentarer
Postat av: der Serb

Kuki det är lugge.. jag tar på mig mjukis så behöver du inte känna dig utanför.. och ska inte göra något med håret.. ska inte ens tvätta det!!! och raka mig ska jag inte heller.. en för alla alla för en! vi är de 3 musketörerna på onsdag!!

2008-12-29 @ 15:02:55
Postat av: kiki

hade varit jätteskönt att ha mjukis faktiskt :Pkör på det :)

2008-12-29 @ 15:25:09
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-29 @ 15:29:32
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0