Helgen!

Hej hallå på er alla!

Har inte skrivit något på hela helgen, beror helt enkelt på att jag haft fullt upp...

I fredags jobbade jag ju som sagt, det gick smärtfritt och vi kammade hem en heeel del dricks, ME LIKE! Efter jobb tryckte jag och Vicky varsin Hamburgare på stortorget, verkligen gott. Mmm... Var hemma runt 5.30 och då stekte solen för fulla muggar.

Igår vaknade jag runt 12.30 och var heeelt död, ville inget annat att sova vidare men var tvungen att pallra mig upp. Tog mig en dusch och gjrode mig  iordning för att sedan cykla hem till Driton på kalas. Jag älskar min nya cykel! Det var dock jäävligt jobbigt då det var extremt motvind och jag kom fram till Driton genomsvettig. Jag är en riktig svettlök om jag ska vara ärlig.

Kalaset var megatrevligt och jag fick svulsta riktigt ordentligt. Grillspett, klyftpotatis och sjuuuukt god tzatsiki. Kan itne bli bättre.. JO det kan det. För till efterrätt tryckte vi prinsesstårta, och det var inte den lille.

Vid 20snåret lämnade jag kalaset för att cykla till en familj vars barn jag skulle passa. De sa att de skulle vara tillbaka vid 24 tiden men de kom vid 02. Så blev en väldigt seg kväll framför TV:n. Men fick ju några hundra och det är aldrig fel.

Idag har jag också cyklat, inte klokt.. Älskar det! Känner mig helt fri, som man säger när man tagit körkort ni vet? :P Nu ska vi snart grilla kyckling och äta massa gott..

Jävlar vilket långt inlägg... Hoppas ni var intresserade över vad jag gjort i helgen annars kan det ha varit jobbigt att läsa!

// Rebecca


Snacka om att mitt hår har blekts sen detta. :P Här var det riktigt mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0