För fin för att jobba?



Ja det blev lite lockar trots allt, tog nästan 2 timmar.. Inte klokt.. Och ändå syns det inte JÄTTE mycket.. Har dränkt håret i spray så jag får hoppas det håller i några timmar.. Tror verkligen inte att det håller hela natten. :( Dessvärre..

Synd att man inte alltid kan piffa till sitt hår såhär, typ när man ska ut och så.. Inte som att folk har lust att sitta med mitt hår i 2 timmar. :/ Och jag kan verkligen inte göra det själv...

Nu ska jag strax bege mig mot jobb, ska sätta mig på ovanvåningen och snacka lite med familjen innan.. Ska förresten jobba med Vicky. Var ett tag sen.. Ska nog bli skoj! Ragga ragga dricks...;)

Ha en mysig fredagkväll..

// Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va fint det blev! :)

2009-05-30 @ 11:24:17
URL: http://en-groda-utan-ben.blogspot.com
Postat av: Berit & Alfhild

Jag är så snäll (:

2009-05-30 @ 17:27:11
URL: http://provocerandeidioter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0