Jag <3 shopping

Igår blev det en hel del shopping för mig, roooligt. Först var jag och Driton på NovaLund där jag hittade en massa roliga grejer på REA. Sedan körde Driton mig till stan och jag träffade upp Bärra och Susanne. Såklart blev det då liite mer shopping. Men jag är glad för jag höll mig under 500lappen, jag älskar rea! ;)


Ett vanligt vitt linne (som inte var på rea), 99 kr, har redan det i brunt, orange och svart. Men jag älskar det så fick bli ett i vitt också. :)


En persikofärgad t-shirt 65 kr...


Ett likadant i vitt....;)


En svart klänning som var aningen skum då den var pyttelten över brösten, och jag som är nästan platt?? Aja, tyckte om den jättemycket så köpte den ändå..:P 75 kr...


Trosor, 25 kr... Har redan ett par i svarta, äääälskar dom... Alla dessa plagg är köpta på Gina....


Kicks hade också rea. Dock inte på eyelinern men på ögonskuggan, 40 kr..:)

Är så glad för mina små inköp.. :) Livet blir så mycket lättare när man har råd att shoppa lite. ;)

Förresten tittade vi på en lite speciell film igår, lägger upp ett videoklipp här snart.:P

Rebecca

Kommentarer
Postat av: charlotte - mamma till theo

det är underbart att shoppa :)

2009-06-28 @ 23:48:41
URL: http://charlotteholst.blogg.se/
Postat av: AMANDA -

jätte fin shopping =)

2009-06-29 @ 00:04:35
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0