komplettering färdig

Ja nu är jag nog färdig med min komplettering till tentan jag hade för ett tag sen, har verkligen inte orkat ta tag i det innan men nu blev det äntligen av. :) om det är bra vet jag inte, återstår att se...

Hur har helgen varit?

För mig har den varit rätt så trist, förutom fredagen, var superskoj hemma hos Aleks - massa cajke och massa svulst. Kan ju inte bli bättre.. Igår var det rätt bull att jobba, har ont i rygg och nacke idag, jackorna blir bara tyngre och tyngre. :P Igår hade vi sedan kl 19 haft 835 gäster med jacka. Blir bara värre och värre, var kommer alla människor ifrån? Deprimerande tider = mer utgång och mer fylla ?! haha..

Nu ska jag ta mig en stor FET muffins, blåbär eller choklad, hmm... Att det ska vara så svårt att bestämma sig..

Trevlig söndagskväll :) hälsa er far grattis från mig... (farsdag) KRAM /bex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0