Sjukdom eller lathet?

Rebecca skriver:

Nu sitter jag hemma hos Bojan.. igen? Känns knappt som att jag varit hemma, man kanske ska ta och flytta hit?.. hmm, återstår att se..

Tanken var att jag skulle följa med Bärra och Bojan till träningen, måste ju lära mig styrketräna och det kan verkligen behövas med tanke på min mage? :O Men jag vågar inte idag.. Känns som att något kommer bryta ut i min hals och vi ska ju till Göteborg på lördag. Vill inte bli sjuk tills dess... Så får bli träning en annan dag!

Uff vad tråkig läsning... I alla fall så sitter jag här hemma hos Bojan ensam nu.. Funderar på att sno någonting, kanske en bild på Bärra, finns gott om sånna här. :)

Nej PAUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0