Dan' innan resedan'

Hej alla mina kära små vänpraliner!

Här sitter jag och glor loss, har i stort sett packat klart allt som ska med, lite små necessärgrejer kvar bara.. Japp.. Imorgon åker jag. Om jag ska vara ärlig känns det inte alls som det, det enda som jag märker av är all stress som folk här hemma bidrar med just nu... Själv är jag väldigt lugn! :)

Igår fixade jag mina naglar och dom blev sååååååå fina.:) riktigt somriga nu inför resan. Ni kan se bilder på facebook där jag håller i min kusins barn. :) han är så gullig..

Ska bli underbart att komma iväg, chilla i solen och bara slappna av. Kan man behöva! Kommer dock sakna Druvan. :( Men vi får ju ses när jag kommer hem igen. :)

Nej nu ska jag duscha och göra mig snygg. (haha)

Skriver nog sen igen. Kram Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0