Tisdag!

Godkväll!

Idag har jag varit i stan tillsammans med min kära vän Maja, det var extremt längesedan vi sågs så det var riktigt trevligt. Hade en hel del att prata om! :)

Eftersom vädret var så himla fint idag så gick vi till Lillatorg och där blev det ett glas vin, yääh. Fick mitt efterlängtade vin till sist. :) Det är min sista semesterdag idag så det var jag faktiskt värd.

Imorgon börjar allvaret igen och jag känner blandade känslor kring det. Är rädd att jag varit ledig för länge för att komma igång igen. Men samtidigt känner jag mig ganska taggad och ikväll har jag verkligen laddat batterierna. :P Dock saknar jag en almanacka, känner mig handikappad utan. Får hoppas jag får tag i en redan imorgon!

Nej nu ska jag nog faktiskt ta och sova så jag är någorlunda utvilad imorgon. Dock känner jag mig lite orolig över min älskling Frida.. :( Hon sitter på akuten och väntar på besked från läkarna. Kanske är det blindtarmen som spökar, eller något annat. Åh. Hoppas inte det är något allvarligt! Min Frida! <3

Natti Natti allihopa!
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack älskliiingsbex. :) Hoppas det går bra i skolan! Vi hörs sen!

puss

2009-09-02 @ 12:40:16
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0