Pingpongshow

Helluuu..

Igår var man ute och festa loss. Haha, det var fan inte igår. Sist jag var ute och dansade var på Fridas födelsedag, alltså 9 april. Det känns jävligt skämmigt om jag får säga det själv! Är inte pensionär riktigt ännu...

I alla fall. Jag och Anna drog hem till Maja för förfest runt 8tiden, hade med mig ett vin som smakade urk, vilket var rätt trist. :( Har nog faktiskt tröttnat på vitt vin.. Rött är helt klart godare! Vid 22.30-23.00 tog jag Anna och även Flisan som dök upp under kvällen bussen till Möllan för att chilla loss lite på Nyhamn.. Därefter blev det Debaser.

Aldrig varit där innan men det var faktiskt ett nice ställe, musiken var dock lite sisådär men blev lite dans ändå.. :) Dock hade ingen av oss kamera vilket var lite synd, så inga bilder nej...

Drog hem runt halv tre-tre tiden...

Förresten. FY FAN vilket pissväder vi har. Iskallt är det :( hatar det.. Håller inte med Börr som i understående inlägg skrivit att hon längtar till vintern. Fy fan! Ska fan flytta till ett land där vintern har 25 grader värme.

Nej, nu får jag nog ta mig ur sängen och få i mig lite frukost...

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade skittrevligt :) Wiiieeee

2009-09-06 @ 16:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0