Massa snack

Sitter i min säng och känner i min hårbotten, på mitt ärr.. Det gör ont, kan det seriöst göra ont typ 1 år efter? Eller, inte riktigt ett år. Men nästan. Verkar ju lite coco-loco...

Idag har jag varit i skolan fram till 12, räknat massor med matte som vanligt. Börjar bli van faktiskt! Jag och Little kommer vara riktiga matte-geni efter denna kurs. ;)

Har hjälpt far min med lite grejer sen jag kom hem och nu tänkte jag sätta igång en maskin tvätt. Vi har galet mycket tvätt här hemma.. :/ Sen blir det nog en dusch och kanske någon timmes sömn? Är ganska trött faktiskt och måste ju vara fit for fight ikväll...

Jag är kissignödig!.. Hahaha appropå kiss.. Någon som såg the voice imorse? Kissie var ju med, men det var inte dit jag skulle komma. Utan....

Josefine: Man får ju nästan bara skit, men inte bara. Man får ju... Ehm... Vad är motsatsen till skit??
Jacob: [funderar].... Kiss??

Hahaa sånt får mig att skratta.. Han är ju för gullig han!

Nej nu väntar tvätt.. Skriver nog senare igen :)

Rebcca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0