Kass uppdatering?

Godmorgon alla glada typer!

Nu har jag inte skrivit här på flera dagar men jag har liksom upptäckt hur ofta jag faktiskt stressar för att hinna sitta vid datorn. Och så viktigt är det inte, så ska helt enkelt sluta med det. Igårkväll hann jag till exempel äta, städa badrummen och tvätta. Samt se idol! Jag hade inte hunnit göra alla de saker om jag skulle hinna med att sitta här också. Så från och med nu tänker jag bara sitta vid datorn när jag inte har någonting annat att göra!

Igår efter skolan var jag hemma hos älskade Frida och mös. Var jättetrevligt. Vi krängde subway, drack cola och spelade Mario-Kart! Kan ju inte bli bättre ellerhur? (vi lekte faktiskt lite med Arne också)..

Idag är jag "ledig" från skolan. Vilket betyder att jag inte har någon föreläsning, dock har jag massor annat att göra. Så kl 12 ska jag dra hem till Bärra för fika och lite plugg. Därefter drar vi vidare till Stadsbiblioteket för att låna en bok och sen till Malmö Högskola för mer plugg. Treevligt ju? Haha..

Kl 17 ska jag hämta min älskade mor som kommer hem från Irland idag. :) Wiie...

Nej, nu ska jag nog göra mig klar och ta något gott att äta. :) Kanske en smoothie?

Kram

Rebecca


Bjuder på en härlig sommarbild från Göteborg detta år. Åh. Vill inte att sommaren ska vara slut! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0