Hej Hopp!

Just nu kokar det inom mig. Gaahh! Grattis liksom?.. Äh. 

Okej, ni fattar nog ingenting av det ovan. Men det behöver ni inte heller. :) Hehe.. Bara lite förbannad på en viss person. Stör mig som fan! 

Jag har ringt CSN idag. Smart som jag är hade jag inte registrerat mig för kursen, hur fan man nu kan missa det? Haha, fattar verkligen inte hur man kan vara så korkad. Och sen sitta här och tro jag ska få pengar? Haha.. I alla fall så har jag fixat det nu så förhoppningsvis får jag mina efterlängtade pengar denna veckan. :)

Idag var man i skolan och plötsligt klev några in i klassrummet efter rasten med IKEA-kassar fyllda med smått och gott som de tydligen delade ut utanför skolan. Några sekunder senare stod jag och bad om att få en kasse jag med. Vilket jag fick. :) Där i fanns bland annat en Bon-Aqua, en Cosmopolitan, kinderäggchoklad, Varma koppen och lite reklam. Skoj. :)

En annan sak. Häromdagen hittade jag ett busskort (månadskort) som varar fram tills den 18e oktober. Tror ni jag blev glad??? - SOM FAN! Haha.. Dock fanns inte min zon påladdad så gick till skånetrafiken idag och fixade det. Så denna månaden åker jag hur mycket buss jag vill för endast 105 kr, passar en student superbra ;)

Nu har jag precis läst lite i lite kurslitteratur, Matematik från början för att vara exakt. Spännande! Haha.. Men lite paus måste man ju få ta! :)

Kram
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha Registrering av kurs är vettigt. Men dubbla pengar denna månad då ju! Tjoho Och lyckos dig som hittade kortet. :)

2009-09-21 @ 16:49:53
URL: http://njett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0