Diamond they fade

These feelings won't go away...

Goddag alla trevliga!
Idag var man uppe innan solen var uppe, jadå. Hemskt var det, sov så jäkla dåligt inatt.. Snodde i alla fall till mig bilen imorse så kom till skolan snabbt. :)

Slutade redan kl 12 och nu sitter jag hemma och gör ingenting. Känns så onödigt, hade likagärna kunnat gå i skolan några timmar till så jag fått gjort lite nytta. Har ingen lust att vara hemma, vill sysselsätta mig, då fungerar skolan utmärkt!

Nu funderar jag skarpt på att sova lite, är verkligen trött. Visserligen kanske jag inte somnar ikväll då och jag ska ju upp kl 6 imorgon med. :/ Men jag måste ändå orka se Överlevarna ikväll.. Hmm. Men en stund kan jag ju faktiskt sova, ja. :)

Hörs sen.

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0