Borde nog sova nu!

Godkväll!

Jag och Felicia har precis sett andra avsnittet av Överlevarna, gårdagens var skitbra men dagens kändes ganska konstig?

Nu borde jag snart gå och sova. Men vet inte om jag kommer somna med tanke på att jag somnade innan? Gaah. Hatar att börja 8.15, det är hemskt! Speciellt när man ska räkna matte i 4 timmar i streck! :(

Jag lagade förresten korv stroganoff innan till mig och Felicia. :) Blev sjuuuukt gott. Ska ha med mig imorgon till skolan. :) haha..

Nej, sov gott alles kinder!

Rebecca


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gick ju inte att kommentera ditt senaste inlägg... :( Aja... Härligt foto verkligen! Håller med att vi studenter har det riktigt nice... även om det är på vårt eget ansvar! Ha det super! Kramar

2009-09-10 @ 15:24:33
URL: http://njett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0