Lördag hos mig

Hejhopp!

Jag beslutade mig för att gå upp tidigt idag, Bojan skulle till lund (praktik) och jag passade på att gå upp samtidigt så att jag ska få en lååång och härlig dag =).

Har nyss varit nere i affären och köpt ostbullar och en red bull som jag ska trycka in nu, underbart =). Hade tänkt plugga nu på morgonen, för när Bojan kommer hem ska vi sticka till Beddingestand och grilla med mamma och pappa samt min syrras barn :).

Kommer nog bli en bra dag känner jag.  Fast solen har inte tittat fram? det skulle bli 20g och sol idag. Men den kommer nog snart :)

Dagens klädsel:


Föresten, har fått hem mitt album som jag beställde för någon vecka sedan:

Texten har dock "hoppat ner" på sista raden, men det gör inget, man ser ändå vad där står. Pallar inte klydda med att lämna tillbaka etc.=)

Jag tyckte den blev jättebra=)

Nåja, nu ska jag äta!

/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0