Kalas?

Jag sitter och funderar om jag ska ha födelsedagskalas för kompisar eller inte. Hade tänkt att jag skulle hyra en lokal här i klagge, men samtidigt vem vill åka till Klagge?:P man sitter liksom inte här hela kvällen. Sen är det även så att jag bjuder inte hem folk utan att bjuda på mat, och samtidigt vet jag att nästan ingen bjuder på något när man kommer hem till dem. Så jag behöver inte, men bah?

Vet inte hur jag ska göra, trots allt snart. Fyller år den 9 juni=). För släkten firas det i Beddingestand, där är NAJS!

Kanske blir att man sätter sig på möllan eller lilla med vännerna ist? Ganska trist sätt att fira sin födelsedag på? Men alla andra gör så! Får se hur det blir.

Tänk att jag fyller 22år, sjukt!

Bilder från min 21års fest förra året:

/KIKI

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade kommit till klagge hahaha

2009-05-31 @ 19:28:03
Postat av: Aleks

Jag vill äta med dig på din födelsedag!

2009-05-31 @ 20:07:03
Postat av: KIKI

haha, det tvivlar jag inte på min vän. Men jag tror det blir gränden och sen RAVAR vi på båten :)

2009-05-31 @ 22:32:16
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0