Rebecca med en lista!

Frida tvingade mig att svara på denna listan... Inte för att jag tror att hon hade dödat mig om jag inte svarat men jag måste ju ställa upp för mina vänner..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Enligt skollagen åliger det alla som arbetar i skolan att verka för demokratiska arbetsformer" (Ur: Lärarens handbok)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min nyinköpta väska :)


3. Vad var det senaste du såg på tv?

Dr. Phil tidigare idag..

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19.15 (fuck.. den var 19.33... tiden går så fort nu för tiden)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mamma och Felicia som bråkar, ni vet.. trotsåldern. ;)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För ca 20 min sen. Mor, jag och Felicia var på Mobilia. :)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Fridas blogg.. :P


8. Vad har du på dig?

Svarta urtvättade mjukis (á la Heleneholm), lila BH och ett grått/svart spetslinne..

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Drömmer väldigt sällan men inatt drömde jag faktiskt något. Dock inget jag skriver här, liiiiite creepy..

10. När skrattade du senast?
Skrattar aldrig! Jooo, klart... Kan dock inte minnas, skrattar hela tiden.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Två ramar på väggen, en med fotografi i och en med en bild som ska föreställa mig. Samt tapeter!

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Varje dag.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rolig men nu börjar den bli tråkig och jag känner mig stressad..

14. Vilken var den senaste film du såg?
Alvin and the chipmunks. :D hahaha. Jag tjatar verkligen ut den här på bloggen..:P

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En riktigt fet bil, ett riktigt fett hus i ett varmt land, nya kläder, en jordenruntresa, fina kläder till min pojkvän (inte för att han har fula nu).. Finns mycket jag skulle köpt och gjort.. Det första jag hade gjort hade varit att hoppa av Malmö Högskola. ;)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag biter sönder mina kinder om natten hatar att tävla (sjukt dålig förlorare).

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle tagit bort allt hat!

18. Tycker du om att dansa?
Jaaa, skitkul.. Ska börja snaaaart! VILL!


19. George Bush?
En NOLLA!

20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hmm.. Har inte tänkt på det ännu faktiskt. Men vi har snackat om Bu och Bä! ;)

21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Självklart! Har jag ju till och med skrivit tidigare... Ett fett hus i ett fett varmt land och jag är nöjd!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Whopper eller Kebab?

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Little Börr, Felicia, Vicky och ... hmm.. Emma Holmlund!



R e b e c c a !


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, har du inga trosor på dig? :D

2009-03-30 @ 19:56:39
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Berit

FUCK YOU! du är i trotsåldern din mes!!!

2009-03-31 @ 00:35:17
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0