ÖVERMÅNGA LÄSARE!

Sjukt många läsare nu för tiden, sjuuukt många! Hahaha...

Alvin and the chipmunks, säger bara... SE DEN! Såå jävla gullig film, jag vill också ha tre små sjungande ekorrar hemma hos mig. Och en som får mardrömmar och vill ligga i min säng, vid min hals. Jag viiill! Kan jag inte få det??

Idag skulle jag och Driton stuckit till Entré men ja, eftersom vi fortfarande sitter hemma hos honom och han börjar jobba kl 17 så antar jag att det inte blir något med det. Sjukt trist! Gick upp runt halv elva men efter att vi ätit frukost somnade vi i en timme till. Hemskt! Jag får så dåligt samvete när jag sover om dagarna på det viset, gillar det inte alls..

Nu ska jag göra något vettigt!

R e b e c c a !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hejhopp! Du kan få låna Stellan! Lika liten som en ekorre och burrar in sig i halsen på en när man sover. :)

2009-03-30 @ 15:44:35
URL: http://en-groda-utan-ben.blogspot.com
Postat av: Frida

Uuh, hur många läsare? :D wii!



kolla min tantdesign :D

2009-03-30 @ 16:02:50
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0