IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR......

Bojans födelsedag :P. Vi har svulstat loss i Oxie City:P. Grill blev det, SUPERgott verkligen. Sen har vi såklart SVULSTAT tårta som är ett måste. 

Nu fixar vi till inför ikväll för då är det PARTY hemma hos Bosse-janne :P. SUPER trevligt faktiskt =). Ska bli megakul, vi har laddat upp med mycke gott:P.

NU ska jag återgå till städningen.

Här han ni födelsedagsbarnet =)

Hoppas ni får en trevlig kväll, för det är jag säker på att jag och mina älskade vänner kommer få=)
Karolina

Kommentarer
Postat av: me

jahaaa nu fattar jag..din kille gillar killar o har dig som täckmantel..that make sense :) Du ser inte klok ut med ditt korta krulliga tant hår o rynkiga ansikte. Ingen normal kille skulle ta i dig gumman ;)

2009-03-30 @ 20:45:29
Postat av: me

jahaaa nu fattar jag..din kille gillar killar o har dig som täckmantel..that make sense :) Du ser inte klok ut med ditt korta krulliga tant hår o rynkiga ansikte. Ingen normal kille skulle ta i dig gumman ;)

2009-03-30 @ 20:46:23
Postat av: mw

jahaaa nu fattar jag..din kille gillar killar o har dig som täckmantel..that make sense :) Du ser inte klok ut med ditt korta krulliga tant hår o rynkiga ansikte. Ingen normal kille skulle ta i dig gumman ;)

2009-03-30 @ 20:46:58
Postat av: KIKI

Det finns fan sjuka människor alltså

2009-03-31 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0