Hejsan!

Vaknade 10.30 idag, hade lätt kunnat sova vidare då jag var riiiktigt trött. Men men, man kan ju inte bara sova bort dagarna. Speciellt inte såhär härliga dagar! ;)

Jag tänkte att jag skulle ta mig till gymmet och träna idag men jag tänkte inte på att jag fortfarande har rätt så mycket hosta. Och när man anstränger sig brukar hostan bli värre, så jag tror jag måste ta det lugnt någon dag till. Vägrar bli sjuk igen, i helgen ska jag dessutom jobba.

Dock känner jag mig helt slö och flubbrig som inte rört på mig på över en vecka. Så istället för gym tror jag att den får bli en liten promenad. Superhärligt väder så man får ju passa på att njuta. :)

Kanske tar mig en sväng till stan sen eller något. Men jag vill inte slösa pengar och den risken finns om jag går till stan. Hmm. Vet inte vad jag ska göööra... Får ta mig en funderare..

Kram

R e b e c c a !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0