Nya saker är bra :)

Hejsvejs!

Ligger  kvar i sängen, vaknade 7.15 på en LÖRDAG? fy för tusan. Går inte att sova vidare heller, jag är så van vid att gå upp tidigt nu, antagligen därför. Nåväl det gör inget ska bara slappa hela dagen, och sen vid 17.00 är det kalas som gäller :).

Gårdagen tillbringade jag med Rebecca "pungen" Norgren och Susanne (kusinen) Jeppsson. Det var myspys, var sanslöst trött hela kvällen bara, hade trots allt gått upp sex på morgonen.

Var även en runda på stan igår, med hem kom:


Kjol :)


Vita leggins :)


Röda solbrillor, ett måste

Köpte 5 kökshanddukar :)
Jag är nöjd :P

Nä nu blir det Tv tittande fram till iaf nio, sen får man väl ut i solen en stund? :) Pallar man sticka till standen? jag har sjukt nära, tar typ 10 min :P men ändå? :P Får la se!

/ KIKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0