Rebecca är tillbaka!

HEJ MINA VÄNNER!

Jadå, nu var man tillbaka till underbara (kalla) Sverige och Malmö. Det känns faktiskt bra att vara hemma samtidigt som vi hade en riktigt mysig vecka i Turkiet. :)

Vi hade varmt som attan, mellan 40-45 grader hela veckan och inte ett moln på himlen, så det var nice.. Lärde känna lite trevligt folk och hann även med att slå mitt knä. :( Blev ikastad i poolen men hamnade med knät på poolkanten, inte skönt ska jag säga er. Men fick ingen spricka eller något sånt så det var skönt. :)

Nu ligger jag i sängen här hemma och gör absolut ingenting. Mamma fyller år idag så vi har ätit smörgåstårta och firat lite. Mätt som en fullvuxen gris.

Imorgon ska jag träffa Little, yeeii.. Saknat henne.. Även saknar Frida och alla andra betydelsefulla små människor. Även saknat mina föräldrar. :P Hur som helst.. Vill hitta på massa roligt i veckan, på fredag åker jag till Göteborg men innan dess, jaga mig! :P hahaha..


Bjuder på en flygande JAG när jag hoppar från båten ner i Manavgatfloden (vattnet där i var 13 grader kallt, skönt som fan med tanke på värmen)..

Fler bilder kommer så småningom, orkar inte lägga upp fler nu. :P

KRAMIS
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag då:( buhu

2009-07-26 @ 21:27:24
Postat av: Anonym

älskade vän :)



Skönt att du är tillbaka :) Du är allt gullig du =)



Ring när du känner dig redo :P haha..



vill du träna förresten?

KIKI

2009-07-27 @ 11:05:04
Postat av: Rebecca

Vem är du anonym? inte du då börr, utan den andra. :P

2009-07-27 @ 12:42:11
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0