sovmorgon åt pipsvängen..:(

Hejsan!

Har inte gjort ett smack idag, hade tänkt mig en härlig sovmorgon men blev väckt gång på gång på gång på gång av diverse olika telefoner. Riktigt surt! Så jag har varit uppe sen 08.00 imorse, känns bra!

Annars har jag tittat lite på det vi filmat i Venezuela och även bränt ner filmen på DVD.

Pratat med Frida och vi funderar på att hitta på något ikväll, bio eller fika.. Hade varit mysigt, längesen man umgicks. Och man kan ju passa på att göra något av sin lediga dag, för en gångs skull. Är förresten ledig imorgon också, :P då blir det antingen Svedala eller jobb kan jag tänka mig. Kvällen ska inte ägnas åt någonting annat än Driton, en film och en skitstor godispåse. :)

Förresten så överaskade min gull gull mig igår, vi gick på restaurang. Det var supermysigt och galet gott. Åt gorgonzolafylld lövbiff med rödvinsås och champinjoner. Driton åt plankstek med bearnai.. Jääävligt gott!

Nu ska jag se om Frida har ringt och kanske sminka mig lite.. Eller nej, ätaa.. Jag är hungrig!






......Min <3

Kommentarer
Postat av: Frida

ska sätta igång att plugga nu, ska snabba mig. =) hörs sen bäääx. pusspuss

2009-01-29 @ 16:08:36
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0