Kvällsmacka..

Har börjat äta mackor igen, förstår inte.. Var helt borta från smörgåsvärlden ett tag men nu är jag tillbaka och det betyder dåligt.. Har bara dåliga minnen kring mackor! Har i alla fall precis ätit två, det var gott... Men när paketet är slut ska jag inte äta mackor mer. Imorgonbitti ska jag äta havregrynsgröt med fibrer och drottningssylt, som jag alltid gör annars. :)

Ikväll har jag bara myst massor, varit hemma hos Driton och inte gjort någonting i stort sett. Jag älskar att inte göra någonting, helt underbart! :P Dock fastnade vi framför datorn, tittade på bilar och bärbara datorer. Driton vill ha en ny bil och jag vill ha en ny bärbar dator. Riktiga konsumenter ellerhur? Nej.. dator får vänta ett bra tag till, måste spara mer pengar.

Nu sitter jag i mitt rum med Felicia. Vi har precis tittat på Tila Tequila, asså börjar inte de två avsnitten som de kör om och om igen bli något uttjatade nu? Kan dem innantill och utantill... Skärpning Tila, dags för ny säsong kanske? ;)


Snygg är hon! Och jävligt lik en dansare på Venezuela, eller vad säger ni resecrew?


Imorgon blir det Svedala och Burlöv. Känns som jag sagt det varje dag denna veckan, men denna gången blir det nog faktiskt av. Förhoppningsvis. ;) Imorgonkväll blir det träning och sen mys med Driton... På lördag blir det dessvärre jobb, hemskt hemskt trist om jag får säga det själv. :(

Godnatt alla svulstar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0