:(

Hallå!



Kom nyss hem från jobb, slut i hela kroppen det märks verkligen att man sinte jobbat på ett tag. Men det har varit en helt okej dag på förskolan. Ikväll blir det bara chill och svulst ;). Har precis tryckt in en hel ask med vindruvor så magen står ut som bara den, riktigt sexigt om jag får säga det själv!

Jag har blivit erbjuden jobb hela vecka 15 men vet inte om jag ska ta det? jag vill sååå gärna åka utomlands med Bojan, men samtidigt skulle jag behöva jobba. Sen vet jag inte hur det kommer bli med skolan eftersom vi inte fått schemat så långt fram, ny kurs och allt. Skulle bara vilja åka min väg.....









Vi hade det SUPERBRA i kroatien!
Älskar er superiska mkt, bara så ni vet=)
/ Karolina

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hääärliga bilder! :) <3<3<3<3

2009-01-29 @ 23:30:26
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0