En tradig lista medan kycklingen tinar!

Hur gammal är du om fem år? 
hmm..26

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
ingen, ensamdag... :(

Hur lång är du?
1.71

Vem ringde du senast
älskling

Vem ringde dig senast?
Fjiiids

Hur löd det senaste sms:et du fick?
jag ska se hur lång tid plugget tar... ska fixa håret nu:P haha. jag ringer dig när jag är klar. puss

Hur stor är din säng?
1.40
 
Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

Hur många kuddar har du i sängen?
6 st :/ ligger dock aldrig på mer än en...

Hur många landskap har du bott i?

ett

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

strumpor! skor är obekvämt och utan strumpor fryser jag alltid

Tycker du om kinamat?
yes

Tycker du om kaffe?
självklart

Sover du på någon särskild sida?
skiftar ganska lika mellan höger och vänster sida.

Kan du spela poker?
ja

Tycker du om att mysa/kela? 
jaaa med GULL

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Kusinvitamin, Danneman. :)

Vill du ha barn?
ja... många!

Föredrar du havet eller en bassäng?

havet är nice! om det är varmt i vattnet!

Vad spenderar du helst pengar på?
mat :P kläder är kul att spendera på när man hittar något fint vilket inte händer så ofta

Äger du dyrbara smycken?

inte direkt, är inte en smyckesbrud..

Sover du med gosedjur?
neej... dom är bara i vägen..

Vad har du för ringsignal?
Guru josh project på den ena och spiderpig på den andra :P

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ööööh... inte vad jag vet?!

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
mitt linne :D

Flirtar du mycket?
Nej!

Bytar du olja på bilen?
har jag nog aldrig gjort...

Prenumererar du på någon veckotidning?
nej... men lärarförbundets tidning kommer då och då.. :/

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Radio 100.0 (dansk)

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
kommer jag inte ihåg, men krafsade ner några ord på två DVDskivor för en stund sen..

När var du i kyrkan senast?
Måste varit Emmas konfirmation i somras..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0