DET VAR SOM F*N

"Jag var otrogen"

Glamour-modellen bedrog Hugh Hefner under deras tid tillsammans

Att vara en av Hugh Hefners flickvänner är inte alltid en dans på rosor.

Det vet 23-åriga exet Kendra Wilkinson - som tvingades bedra Playboy-grundaren för "sin hälsas skull".

- Jag var tvungen att ha sex då och då, säger modellen.

Glamourmodellen intygar dock att hon "var intim" med 82-årige Hugh Hefner, men att de bara sågs en till två gånger om dagen - och att det aldrig fanns tid till dejter på tu man hand.

Det skriver flera amerikanska medier i dag.

Var tvungen att ha sex

- Bridget (Marquardt, ett annat av "Hefs" ex) berättade för mig att hon har varit trogen mot honom under alla dessa år, och jag sa "Hur fan klarade du det? Jag var tvungen att ha sex för att känna mig som en hälsosam människa", säger Kendra Wilkinson enligt The daily telegraph.

Strikt liv i Playboy-huset

Hon berättar även att livet i Playboy-huset var "mer strikt än hennes liv någonsin varit" och att personalen hade stenhård koll på vad hon, Bridget och Holly Madison hade för sig.

Kendra Wilkinson lämnade "Hef" i oktober förra året och är nu förlovad med NFL-stjärnan Hank Baskett.

Även Holly och Bridget har lämnat Hugh Hefner, tänka sig.

Pengar är inte allt!
/ KIKI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0