är vitt bröd skadligt?


Sitter just nu och dricker nyponsoppa och har tryckt i mig 3 mackor (vitt bröd), vilket jag också gjorde igårkväll fast 4 istället för 3... Har ont i magen, tror inte min mage mår bra av vitt bröd. Men det är ju gott, ibland i alla fall...

Träningen igår gick förresten bra, vi tränade ben och det kändes kan jag be att få tala om. Är otroligt otränad och min kondition suger bulle. Men man måste ju börja någonstans och jag ser (faktiskt) fram emot nästa pass. :) DOCK, har min träningsvärk inte vågat visa sig ännu, kan tänka mig att jag kommer ha otroligt ont imorgon.

Idag har vi varit i skolan och träffat vår basgrupp, har gjort klart en uppgift som ska vara färdig den 24 februari så jag måste säga att vi varit duktiga och ambitiösa idag.

Nu tänkte jag ta mig en dusch, kl 17.30 ska jag vara i stan och möta upp Driton. Vet inte riktigt vad vi ska göra, vet inte om jag gillar överaskningar, får alltid så höga förväntningar. ;)

Ha en trevlig onsdagkväll...






Vink vink...  webbcambild i brist på annat, tagen NU!


Kommentarer
Postat av: k-ros

Du är gooollig!

2009-01-28 @ 17:24:37
URL: http://www.Noros.blog.se
Postat av: Frida

vad brunt hår?! :o

säger det om alla dina bilder nuförtiden tycker jag :P

2009-01-28 @ 19:10:49
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0