Vilken HÄRLIG dag!

Jag kunde knappt komma upp imorse, det var verkligen hemskt så trött jag var. Till slut tog jag mig upp och sen iväg för att vara artig och trevlig på en M-förskola. Nu är det i alla fall gjort, vilket är skönt! Ska bara skriva rapporten också (orkaaa).

Men jag måste faktiskt göra lite reklam för Montessori. Asså, kan ni förstå att barn mellan 3-5 år sitter och har engelska? Kan förstå engelska och tillochmed prata engelska? Kan ni förstå att en tjej på 5 år sitter och räknar matte (multiplikation). Kan ni förstå att en 3åring både kan skriva och läsa? Kan ni förstå varför det finns VANLIGA förskolor?

Jag vet i alla fall var jag ska sätta min blivande unge, helt klart!

Nu ska jag äta upp min müsli sen lägga mig i sängen och chilla... Vid 16-tiden blir det träning, måste ge allt idag. Ska pressa! Vet inte vad vi ska träna men kondition blir det i alla fall! (min suger).. Efter träningen blir det att åka raka vägen till skolan för att ha föreläsning kl 18. Drygt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0